Mercedes S 300 CDI

Autor: Cosmin Iordache 21 dec. 2009 Prezentări
Mercedes S 300 CDI

Mercedes S Class este prin excelenţă o limuzină mare, cu
motoare mari V6, V8 sau V12. Dar efectele crizei financiare şi
summit-ul COP15 i-au făcut pe managerii de produs să revizuiască
strategia şi astfel a apărut Mercedes S 300 CDI, primul S Class din
istorie cu motor în patru cilindri. Ca să fim mai exacţi
este vorba de motorul diesel de 2.2 litri biturbo care se
regăseşte şi pe E 250 CDI
, propulsor ce dezvoltă 204 CP şi
un cuplu de 500 Nm.

Cuplat la cutia automată 7G-Tronic, acest motor a fost, aşa cum
spuneam şi mai sus, introdus din raţionamente economice şi
ecologice. În primul rând această limuzină produce CO2 în
cantitatea de 159 g/km
şi ar trebui să aibă un consum sub
6 litri la 100 km/h. Iar pentru că vorbim de o limuzină elegantă,
în ciuda motorizării mici, performanţele ar trebui să fie
mulţumitoare, cu un sprint până la 100 km/h, peste 8 secunde. Nu
ştim deocamdată cu cât va fi mai ieftin S 300 CDI, decât S 350 CDI,
dar cu siguranţă nu se va adresa altor categorii de clienţi, preţul
fiind în continuare prohibitiv, doar consumul urmând să fie mai
pământean.

Totuşi în lupta prestigiului, Mercedes face o mişcare
îndrăzneaţă, din trio-ul celor trei mărci de prestigiu
germane, fiind singurul constructor care sacrifică doi cilindri de
la versiunea de bază
, atât BMW Seria 7 cât şi Audi A8
pornind cu motoare cu cel puţin 6 cilindri. Dar judecând raţional,
pentru o maşină de companie cei 204 CP sunt mai mult decât
suficienţi pentru deplasarea din punctul A în punctul B şi luxul
este cel care contează, iar la acest capitol S Class se ţine încă
bine.


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide